News
Ce declarații a făcut firma care a gestionat campaniile de pe TikTok ale PNL despre implicarea lui Călin Georgescu
Firma Kensington Communication, care a fost plătită de PNL pentru a coordona o campanie pe TikTok, a reacționat în urma dezvăluirilor făcute de site-ul de investigații Snoop, care susține că acea campanie a fost de fapt o promovare a lui Călin Georgescu. Compania care a beneficiat de fonduri din partea PNL susține că a desfășurat, de fapt, "campanii de conștientizare".
"Toate instrucțiunile furnizate către FameUp au fost concepute pentru o campanie de combatere a extremismului și pentru promovarea valorilor euroatlantice", a declarat compania cu privire la orientările date influencerilor de pe platforma unde creatorii de conținut de pe TikTok pot fi plătiți pentru a transmite anumite mesaje.
"În cazul în care campania a fost copiată sau utilizată în favoarea unui candidat sau altul, solicităm autorităților competente să investigheze și să ia măsurile legale necesare", a transmis firma într-un comunicat oficial. De asemenea, compania a subliniat că "nu a desfășurat și nu i s-a cerut să organizeze vreo campanie în sprijinul lui Călin Georgescu."
De asemenea, firma a menționat că nu a avut nicio legătură cu influencerii de pe platforma de promovare, specificând că hashtagul propus a fost #echilibrusiseriozitate și nu #echilibrusiverticalitate. Site-ul de investigații Snoop a dezvăluit că ANAF a descoperit că sumele cheltuite pentru una dintre campaniile de pe TikTok, menționate de CSAT ca fiind în favoarea lui Călin Georgescu, au provenit de la PNL.